De Verhuurmakelaar van Maastricht - Meer over Pro-Housing


Maak kennis met ons team

Wij staan dagelijks voor u klaar om uw woning of appartement professioneel en succesvol te verhuren.

Bo Gorren, senior rental agent

Met mijn inmiddels 10 jaar ervaring in de vastgoedwereld werk ik nu al geruime tijd met ontzettend veel plezier bij Pro-Housing. Al van jongs af aan liggen mijn interesses in de makelaardij. Met mijn scherp oog voor detail en mijn uiterste precisie kan ik ervoor zorg dragen dat het gehele verhuurproces in goede banen verloopt en dat ik huurders en verhuurders net dat extra beetje persoonlijk klantencontact geef van begin tot einde. Vanwege de jaren ervaring bouw je toch wel een groot netwerk aan klanten op en ben je al op veel plekken in het mooie Maastricht geweest.


Jaré Janssen, rental agent

Sinds januari 2020 ben ik werkzaam bij Pro-Housing. Hiervoor heb ik bijna vijf jaar bij een ander kantoor gewerkt. Het belangrijkste wat ik in die afgelopen vijf jaar geleerd heb is dat de klant centraal staat. Aandacht hebben voor, goed luisteren naar en gedegen advies geven aan de klant is in mijn ogen het allerbelangrijkste in hele proces. Daarnaast vind ik een gemoedelijke omgangsvorm het meest prettig om met iemand samen te werken. Het fijne van het werken in dit vakgebied is de afwisseling die je hebt. Dat ik deze werkzaamheden in de mooiste stad van Nederland en het prachtige Heuvelland mag verrichten maken het er alleen maar beter op!

Ik ga dan ook met veel plezier en zin mijn toekomst bij Pro-Housing tegemoet en kijk ik er naar uit om samen met het team aan de slag te gaan om u nog beter van dienst te kunnen zijn!


Bibi Wijnants, rental agent

Als vierdejaars studente Vastgoed en Makelaardij ben ik sinds maart 2020 met veel plezier werkzaam bij Pro-housing om binnen het vakgebied meer praktijkervaring op te doen. Binnen de functie assistent rental agent staat het ondersteunen van de verhuurmakelaars bij het aan- en verhuurproces van woningen centraal. Als voorstander van rechtlijnige communicatie streef ik naar een actieve wijze van contact onderhoud met woningzoekende en verhuurders. Met enthousiasme en gedrevenheid probeer ik woningzoekende te voorzien van een geschikte woning.

Ik hoop u in de toekomst te mogen ontmoeten bij Pro-housing!

Lars Hayen, property manager

Na het afronden van mijn studie Facility Management (Real Estate) aan Zuyd Hogeschool, ben ik van start gegaan bij Pro Houing. Mijn functie is gericht op het beheer van de vastgoedobjecten. Samen met het team ga ik deze dienst uitbreiden en professionaliseren. Hierdoor kunnen wij onze klanten nog beter ondersteunen bij het verhuren van objecten.

Het samenwerken in teamverband in een dynamische omgeving past goed bij mij. Vanaf 2019 ben ik aan de slag gegaan bij Pro Housing en kijk ik met een positieve en nieuwsgierige blik naar de komende jaren.

Gevin Willemsen, rooms rental agent

Mensen ontmoeten en mooie plekken ontdekken is iets waar ik sinds jongs af aan al vrolijk van word. Dat gecombineerd met mijn interesse in vastgoed heeft ervoor gezorgd dat ik ben begonnen met het  behalen van mijn certificaten als makelaar/taxateur. Binnen Pro-Housing zal mijn focus vooral liggen op studentenhuisvesting, oftewel onze afdeling Pro-Housing Rooms. Door de klant echt te leren kennen probeer ik een zo goed mogelijke match tussen verhuurder en huurder te waarborgen. De mooie plekken die je bezoekt als makelaar, en uiteraard de leuke gesprekken die je hebt zorgen ervoor dat ik iedere dag plezier uit mijn werk haal.


Vivy Meijer, office operator

Als Office Operator verzorg ik de planning voor onze afdeling verhuur, beantwoord ik telefoon en email verkeer, verwelkom ik iedereen die ons kantoor bezoekt en verzorg ik alle voorkomende administratieve werkzaamheden. Met veel plezier maak ik voor u de afspraak die u graag wenst. Ook voor vragen en meer informatie ben ik er voor u! Met mijn jarenlange ervaring als buitendienst medewerkster in de makelaardij weet ik wat er voor mijn collega’s nodig is om een geslaagde bemiddeling tot stand te brengen, rekening  houdende met uw persoonlijke wensen.

Bermon Pooters, office manager / managing director

Als managing director zie ik het als mijn taak om voor een goede fundering van het bedrijf te zorgen. Ook de acquisitie, planning, ondersteuning, begeleiding van de gemaakt afspraken en het aansturen van het gehele team hoort daarbij. Het komt daarbij erg goed van pas dat ik al vanaf mijn 19e zelfstandig ondernemer ben. De eigen horecazaken waarmee ik ooit begon, hebben me veel mensenkennis opgeleverd en laten zien hoe belangrijk teamwork is. Daarnaast ben ik betrokken bij diverse verenigingen in het Maastrichtse. Verder geeft het vaderschap van twee prachtige kids een mooie balans.


We plaatsen cookies op je computer om jouw instellingen te bewaren en om te begrijpen hoe mensen onze website gebruiken. Door gebruikt te maken van onze website ga je hiermee akkoord.

Meer informatie